Afstuderen in Toronto-Canada! - Reisverslagen van Emma Custers - WaarBenJij.nu Afstuderen in Toronto-Canada! - Reisverslagen van Emma Custers - WaarBenJij.nu

Afstuderen in Toronto-Canada!

Hoi allemaal,

De komende vier maanden ga ik samen met Christel van Meijel in Toronto Canada onderzoek doen voor onze scriptie. Het onderzoek gaat in een notendop over hoe de Duke of Edinburghs Award vrijwilligers aan zich kan binden. Tot nu toe vind ik het een interessant onderzoek. De organisatie neemt het serieus wat wij doen en als alles goed gaat wordt ons verslag doorgestuurd naar de internationale overkoepelende organisatie. Spannend dus, maar wel fijn dat het zo zo serieus wordt genomen!
In deze blog zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van het onderzoek en alle dingen die we hier gaan meemaken!

Super leuk dat jullie geïnteresseerd zijn, dankjulliewel daarvoor! :)

Groetjes,

Emma

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2015

Nieuws!

30 Mei 2015

Alweer terug in NL

24 Maart 2015

New York City!

03 Maart 2015

De eerste maand!

10 Februari 2015

Eerst verslag uit Canada!
Emma

Hoi allemaal, Op deze blog zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van alle avonturen die ik waar dan ook ter wereld ga beleven :) Bedankt voor jullie interesse! Liefs, Emma

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11116

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 21 Mei 2015

Afstuderen in Toronto-Canada!

18 Januari 2014 - 16 Juni 2014

Half jaar stage!

Landen bezocht: